MONA SOLIDÀRIA

29 de març del 2010

Aquests dies, molts dels blogaires gastronòmics de ben segur que ja estem pensant en quina mona prepararem per a la Pasqua i, està clar, hem de proveir-nos que si de plomes de colors, que si de la figureta de moda d'enguany..., i, està clar, no hi poden faltar els pollets.


Pollet solidari

La MaryLou, des del seu blog, El meu raconet, va fer-se ressò d'una campanya promoguda per Intermón Oxfam i el Gremi de Pastisseria de la Diputació de Barcelona: Apunta't a la Mona Solidària!

Copio i enganxo el text de la MaryLou:

La campanya consisteix en oferir pollets solidaris que s’inspiren en els pollets indispensables i carismàtics de les mones de Pasqua. Amb un donatiu de 2 euros, es poden incorporar com a complement de la mona de forma voluntària.


Els diners que s’aconsegueixin amb la campanya aniran destinats a Intermón Oxfam per a col·laborar amb projectes com, per exemple, el de Tanzània, on donen suport a la producció del pollastre local per garantir l'alimentació de les famílies.


Aquest blog s'adhereix a aquesta iniciativa solidària.

I aquest altre blog, també! Em sembla una magnífica idea, i us animo a adherir-vos-hi, tant si en el blog hi tracteu gastronomia com si no.

13 comentaris:

MaryLou ha dit...

Tan de bó es puguin dur a terme molts projectes amb l'ajuda del pollets!
Una abraçada

Francesc ha dit...

Em sembla una idea molt i molt bona. La llàstima és que, que jo sàpia, aquesta campanya no ha arribat per casa nostra. Totes les iniciatives solidàries són benvingudes. Salutacions

ELS PEIXOS ha dit...

Estic amb tu amb tot això ...a veure si se com ho tinc que fer ...que jo també ho vull fer.
Una abraçada.

Assumpta ha dit...

Ho trobo genial!! Espero que arribi a algunes pastisseries de Reus!! :-))

Assumpta ha dit...

Ho acabo de posar a la barra lateral del meu blog jeje a dalt de tot, amb una foto d'en Bojan que porta una mona ;-))

josep ha dit...

Aquests tipus d'iniciatives sempre son benvingudes. A la web d'Intermon hi ha la relació de pastisseries de tot Catalunya que en tenen.

paco ha dit...

enric, disculpa mi ausencia éstos últimos dias, la olla nó funcionaba bién, ahora parece que yá vá algo mejor.....saludos paco

Assur ha dit...

MaryLou: Com que vaig comentar a l'Anna Maria que a Badalona no hi havia cap pastisseria agremiada a la Diputació, ahir, a l'hora d'esmorzar, va anar a una pastisseria que hi ha aprop d'on treballa a Barcelona i en va comprar tres, una per cada mona que faré, i com que al costat d'on jo treballo, també a Barcelona, hi ha una altra pastisseria agremiada, també en vaig comprar tres! O sigui que, al vespre, ens vam trobar que en teníem sis!... Doncs res, tu: en posarem dues a cada mona. :)

Francesc: És una llàstima que aquesta iniciativa s'hagi dut a terme en un nombre molt limitat d'establiments on adquirir els pollets, però de ben segur que, en vista de l'èxit que m'imagino que tindrà, l'any vinent ho enfocaran més àmpliament.

Dolors: Aquí tens el linck on hi trobaràs el llistat de pastisseries que venen els pollets. No n'he vist cap de Mollet, però. Mira si en veus alguna on en puguis comprar.

(Encara no he trobat verats, eh?) :)

http://www.intermonoxfam.org/cms/HTML/espanol/3747/100325_monasolidaria.pdf

Assumpta: Tampoc n'he vist cap de Reus. Com deia a en Francesc, suposo que l'any que ve ho enfocaran més àmpliament. Depèn del resultat. Jo penso escriure a Intermón i comentar-lis-ho. Sumar-se a aquesta iniciativa és un gest que diu molt a favor d'en Bojan i dels actors de Cracòvia. (Quin patir, al final del partit d'ahir, eh?)

Josep: A Sants sí que no teniu excusa, eh?..., perquè mira que en teniu, de pastisseries... Bé, la veritat és que allà hi teniu de tot i força. Sí, són molt benvingudes aquest tipus d'iniciatives que saps que aniran a parar a on han d'anar a parar i no se'n perdrà la meitat pel camí.

Paco: No t'has de disculpar de res, al contrari. Molt content estic que et trobis millor, pel que t'envio una forta abraçada i els millors desitjos de part de l'Anna Maria i meva.

Assumpta ha dit...

Bé... jo ho he tingut posat per si algú de Barcelona entrava al meu blog... ;-)

Avui 4-1 i a veure si dimarts tenim sort!! ;-))

Gemma ha dit...

Molt bona iniciativa! Aprofitar aquestes tradicions tan exteses arreu per un fi solidari com aquest és un gest que diu molt de la comunitat bloggaire!

Assur ha dit...

Assumpta: Entre la gran quantitat de coses bones que tenen els blogs és que hi entra gent d'arreu. Jo mateix, que sóc de Badalona, vaig haver de comprar els tres pollets a Barcelona, i el mateix, sens dir-nos-ho, va fer l'Anna Maria, la meva dona, que sense dir-nos-ho, en va comprar tres més. :))

4 a 1, sí, sí!, i amb la majoria de l'equip sortit de la Masia! (Jo no sóc gens aficionat al futbol ni a cap esport, però l'Anna Maria és qui me n'informa, i em fa l'efecte que és tan "culé" com tu). Una abraçada, Assumpta, un nom, per cert, molt popular a Badalona.

Gemma: Quan ho viag llegir al blog de la MaryLou ("El meu raconet") no vaig dubtar ni un sol moment a posar el meu granet de sorra a la iniciativa que, n'estic segur, l'any que ve tindrà molt més ressò que aquest, ja ho veuràs.

Mariàngela Vilallonga ha dit...

Bona Pasqua, Enric, encara que sigui amb una mica de retard.
Dissabte seré a Badalona. Inaugurem l'exposició sobre Maria Àngels Anglada a l'Espai Betúlia a les 12. Em faria il·lusió de veure't. Hi podràs ser? Una abraçada.

Assur ha dit...

Gràcies, Mariàngela, i bona Pasqua per a tu i als teus també! Estaré encantadíssim de ser allà i de tornar a saludar-te personalment després de tants i tants anys! M'acabes de donar una gran alegria!!!

DIGUEU LA VOSTRA



EN EL CAS QUE NO POGUEU ENVIAR COMENTARIS AMB AQUEST FORMULARI,




Pàgines següents Pàgines anteriors Pàgines principal

lectors


Facebook Twitter Subscripció al feed Rebeu les actualitzacions al vostre e-mail
Vitralls de Nadal
REBITAR. Arquitectura. Reformes i rehabilitació d'edificis.

 

  

 

 

També us pot interessar

 
INICI FINAL