HOLA A TOTHOM

29 de setembre del 2009

No sé si havent triat aquest preciós You Tube com a il·lustració per a endegar aquest nou blog seré més o menys original. El que sí crec saber, però, és que el que en podríem dir “l'esperit” de la lletra d’aquesta cançó d’en Jaume Sisa casa molt bé amb les intencions del, també diguem-ne, “esperit” que m’agradaria que tingués aquest nou blog, i és amb aquest esperit (ara ja escrit sense la precaució de fer-ho entre cometes) que us dono la benvinguda a Ca l’Assur.

Així , doncs, feu-me el favor i passeu...




... Passeu, si us plau, i sense cap mena de compromís, perquè de tot cor jo també us dic que casa meva (o el que és el mateix: ca l’Assur) és casa vostra, ja que sóc dels molts que creuen que, en el món dels blogs, l’esperit de compartir fa que, com canta en Sisa, jo també dubti que pugui haver-hi cases d’algú.

I com que ja només començar s’ha parlat de compartir, m’agradaria, també ja només començar, compartir amb vosaltres una il·lusió molt especial i que no és cap altra que la de fer-vos saber que l’Anna Maria, la meva dona, copsant el meu més que evident desànim a l’hora d’embarcar-me en la publicació d’un nou blog, va animar-me a fer-ho oferint-se ella mateixa a fer-ne el disseny: Un dia, davant la meva sorpresa, em va mostrar una primera prova, la qual em va agradar i, de mica en mica, l’ha anat treballant i fent que aquella prova inicial prengués cos fins arribar a aquest resultat final que teniu a la pantalla:

A la capçalera, i com és lògic, hi figura el títol del blog: Ca l’Assur, un nom, el d’Assur, que un bon dia va passar-me pel cap per utilitzar-lo com a nick i amb el que, de mica en mica i sobretot entre els amics de la xarxa que, com jo, són aficionats a l’òpera, m’ha anat identificant fins al punt que, sense adonar-me’n, he acabat creient-me que me’n dic, i encara que m’imagino que més d’un se’n riurà, confesso que m’agradaria de dir-me’n, d’Assur, el nom d’un dels protagonistes (el dolent) de Semiramide, l’òpera que potser més m’agrada de Rossini, un compositor per l'obra del qual sento una gran admiració.

Com podeu veure, a mà esquerra de la capçalera hi figura la fotografia d’una aquarel·la. La pintura original és obra d’en Rafael Pujals, a qui, malgrat ser també de Badalona, no tinc el gust –encara- de conèixer personalment, i a qui en el dia de l'estrena d’aquest nou espai faig públic el meu agraïment per permetre’m utilitzar aquesta preciosa imatge que va pintar d’un racó de la Rambla de Badalona que jo m’estimo molt especialment per dues raons: L’una és perquè just al davant del jardinet que s’hi veu, a una de les cases que hi ha a mà dreta i que no surten a l’aquarel·la, hi vivia el senyor Ramon Vall Guixeres -el senyor Vall-, un mestre a qui em vaig estimar moltíssim i a qui recordo sovint pel molt que d’ell vaig aprendre com a alumne i com a persona, i l’altra raó és perquè a causa de les obres de remodelació que hi ha previst d’iniciar en aquesta Rambla el proper mes d’octubre, en aquest lloc hi haurà un espai dedicat a la memòria d’un altre badaloní: el poeta Josep Gual Lloberes.

I ja, per acabar, també m’agradaria donar les gràcies des d’aquí als autors dels blogs d’ajuda Ciudad Blogger, El Escaparate de Rosa, Gem@ Blog, Oloblogger, Tirando Deblog, Tuneando el blog, y Vagabundia, blogs als quals tot i que ja hem adreçat de manera particular el nostre agraïment volem fer constar-lo també públicament ja que han estat fonamentals a l’hora de dissenyar la plantilla d’aquest nou blog gràcies a la valuosa i eficaç informació tècnica que publiquen. Al footer que hi ha sota de tot hi trobareu permanentment els seus enllaços.

Ja hi ha, doncs, si se’m permet el símil, una casa acabada d’amoblar; ara només cal que aquesta casa no es quedi només en el disseny i que s’ompli de contingut, i perquè això succeeixi us convido a entrar-hi i a dir-hi la vostra sempre, està clar, que us vingui de gust.

35 comentaris:

Joaquim ha dit...

oooooooooooooooooooooooh Assur, quina emoció més gran.
Deixa'm dir-te que encara no he llegit re, però volia deixar-te el primer comentari.
Ara llegiré aquest primer post que em fa tanta il·lusió i et diré més coses.
L'enhorabona, la blogosfera sense tu, estava una mica trista.
Et desitjo molta sort, però no et cal, n'estic segur. Aquest serà un racó molt visitat, jo agafo un abonament, d'acord?

Assur ha dit...

Moltes gràcies, Joaquim, pels teus ànims i per la teva confiança. Ja saps que Ca l'Assur és també casa teva.

Joaquim ha dit...

Doncs ara ja m'ho he llegit tot de dalt a baix.
M'agrada molt aquest encapçalament tan badaloní i mariner, amb aquests colors que pràcticament fan flaire de mar.
M'agrada el nom del blog, Ca l'Assur i m'agrada molt, com no podia ser d'altre manera el primer post i la música escollida.
És una nit emocionant, t'ho dic de tot cor.
Sé el que representa, les hores que heu dedicat a prepar la casa i la il·lusió que us fa aquest espai, que pronostico sempre animat, ple de visites i debats, en forma de encesos i sincers comentaris al voltat de la música, la literatura, la cuina.
Aprofito també per felicitar a l'Anna Maria per tota aquesta feinada més tècnica i soterrada, però que queda tan vistosa i us desitjo el millor.
Ara tocaria un crescendo rossinià per acabar-ho com cal, no et sembla?

Glòria ha dit...

Abans de marxar cap a la feina, hem volgut engegar l’ordinador i donar la primera volta per Ca l’Assur, no podíem esperar!.

Moltes felicitats per aquest nou blog!. Quina il•lusió retrobar-te a la xarxa! Felicita l’Anna Maria, ho portava molt amagat això del disseny del blog i s’ha de dir que el trobo molt encertat, amb aquest blau de mar ben relaxant.

Moltes gràcies per donar-nos la benvinguda a casa vostra i no dubteu que us visitarem tot sovint, són moltes i moltes les coses que segur que ens explicareu i moltes les vetllades que compartirem.

Una abraçada i fins aviat

josep ha dit...

Enric,

Felicitats de tot cor. Ja teniem ganes de llegir-te novament. Tot i que durant aquests mesos no hem deixat d'estar en contacte, em fa molta il·lusió veure't novament a la blogosfera.

Felicitats també per a l'Anna Maria, pel treball de posada en marxa de tot això.

Des d'ahir al vespre ja et tenim enllaçat, la qual cosa vol dir que has estat, ets i seràs un dels nostres blocs de visita diària.

Una abraçada per a tu i l'Anna Maria

Josefina ha dit...

Felicitats!! Em fa olta il.lusió i em ve de gust visitar casa teva, Ca l´Assur: em fa sentir-e acollida i interessada per tot el que ens oferiràs ben segur.

Teresa G. ha dit...

Flaire marinera, com diu en Joaquim, si senyor!. ho he pensat abans de llegir els comentaris, i és ben cert que el bloc la té.
Bon vent, i barca nova, amic Assur !

Oloman ha dit...

Gracias por la referencia. Un saludo.

Anònim ha dit...

L'Enhorabona Assur et seguiré amb interès.

Joanpau

Gem@ ha dit...

Agradezco la invitación a conocer el nuevo blog y os animo a seguir en este mundo que tantas cosas agradables nos proporciona :)

Titus ha dit...

Enhorabona pel teu nou blog, Assur. Ja et vaig dir fa temps que es trobava a faltar la teva presència a la blogosfera, així que estic molt content de que per fí tingues un salonet on rebre les nostres visites. Ah, i felicitacions a l'Anna Maria, el disseny és excel·lent.

Francesc ha dit...

No sabia res del teu nou espai. Ho he sabut gràcies al Josep de "El cafè de Nit". Enhorabona i ben retrobat a l'espai d'internet. Salutacions

La cuina vermella ha dit...

Hola estimat amic!!! No saps l'alegria immensa que tenim d'estrenar nova casa. Ca l'Assur ara també és casa nostra. Ens hi quedem, amb tu i l'Anna Maria.
Moltíssimes gràcies per tornar a ser aquí. Un petó immens.

La cuina vermella ha dit...

Una cosa més estimat amic, aquest nick t'escau a tu i sobretot a la teva barba de llop de mar. Permeten's que et bategem amb un malnom particular, que fa referència a una de les pel·licules preferides dels vermells, a partir d'ara seràs per nosaltres: "el gran blau"

t'em trobat a faltar, molt!

maria teresa ha dit...

"Soave sia il vento,
tranquilla sia l'onda
ed ogni elemento
benigno rispona
ai vostri desir"

Enhorabona!!

Anònim ha dit...

Ja saps que jo no faig mai comentaris. Moltes felicitats a tots dos.

Sara Maria ha dit...

Eeeiii... Ben retrobat!!! Ho he sabut pel Francesc i he trobat l'enlla al Cafè de nit!! Ara mateix t'enllaço! Quines ganes de llegir-te que teniem tots!!!

pfp ha dit...

que agradable y feliz reencuentro Enric,me encanta este azul mediterráneo que has elegido para acompañar tus palabras y las nuestras, que no te faltarán no.
un abrazo, y también para Ana Maria.

GLÒRIA ha dit...

Estimat Enric,
Ja saps que sempre i en tot et desitjo sort. Jo també et llegiré cada cop que publiquis.
Una abraçada afectuosa.

Oreto Doménech ha dit...

Hola Enric!

Ja veus com són les coses. Hui hem rebut a l'institut una visita de l'ONCE, perquè tenim un deficient visual (jo li faig classes de català). Com pots pensar, de seguida me n'he recordat de tu i de la visita tan agradable que ens feres. I ves per on que arribe a casa i Francesc em diu que tens blog nou!!

Doncs me n'alegre molt i espere que el gaudisques, tant com el gaudim nosaltres.

Una abraçada per tu i per l'Anna Maria.

Anònim ha dit...

No sabes cómo me agrada que te hayas decidido a abrir un nuevo blog, señal de que los ánimos se han positivado. Procuraré seguirte según mis posibilidades, pues dispongo de tiempo escaso aunque soy jubilado. Yo mismo me he creado unas obligaciones que me merman mucho tiempo.

Un abrazo muy fuerte.

Colbran

Anònim ha dit...

Felicitats als dos perquè veritablement això pinta molt bé. Prometo que seguiré el blog sempre que pugui.
Una abraçada
Pepe

rafael pujals ha dit...

Hola, sigueu molt ben vinguts al món bloguer. Moltes gràcies pels elogis que em dediqueu a la meva aquarel·la però haig de ser jo qui us estigui agraït, perquè la veritat és que és un honor encapçalar un bloc fet amb tant de gust i que respira mediterrani i badalonisme pels quatre vents, començant pel blau omnipresent i pel que es desprèn de les paraules de la presentació.
Haig de confessar que no sabia lo de l'espai Josep Gual i la noticia m'ha complagut especialment, ja que m'unia amb ell una amistat sorgida d'un temps i un espai en els que vam coincidir durant uns anys i de qui conservo alguns dels poemes amb els que va guanyar els primers guardons literaris, manuscrits i dedicats.
Felicitats i no dubteu que us visitaré sovint.

Tosca ha dit...

Carai quin piset més maco, nois! Amb força llum i ben ventilat!

Doncs mira, ja tinc caseta a la platja!
Una abraçada.

Assur ha dit...

A tots: Moltíssimes, però que MOLTÍSSIMES gràcies per la vostra cordial rebuda, i permeteu-me que, encara que em té prohibit rotundament parlar d’ella, us doni les gràcies per tot el que heu dit de l’Anna Maria, la qual, encara que potser sigui lleig que ho digui TAMBÉ jo, ha fet un disseny preciós d’aquest nou blog amb el que penso gaudir amb tots vosaltres i amb tothom que hi vugui entrar tot parlant i compartint el que ens agrada.

Espero no decebre-us.

De tot cor us ho dic.

Gràcies!!! (Ja us ho havia dit, oi?... Disculpeu, és que no me'n volia descuidar.)

Cuinagenerosa ha dit...

enric-assur, benvingut de nou.
no sé si perdonar-te que no em diguessis que engegaves de nou, però a través del comptador de visites t'he descobert igualment i no puc estar-me de desitjar-te molta sort i que ben aviat omplis de contingut aquest nou contenidor que t'ha preparat l'anna maria amb tant de gust.

Gemma ha dit...

EIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que bé, que contenta estic que tornis a ser per aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'agrada molt el nou format, felicita a l'Anna Maria pel toc personal que ha posat en el disseny :)
Em pensava que el nom d'Assur l'havies triat per la mitologia grega, però ja veig que aquí hi ha la mà d'en Rossini, no podia ser d'una altra manera ;)
I estic molt contenta que hagis conservat la imatge del teu perfil, així tot i el canvi de nick segueixes sent l'Enric de sempre.
Aviam si és veritat el que m'has dit al blog i pel novembre ens podem tornar a veure les cares en directe, que et trobem molt a faltar!
I res més, ja estic esperant amb ganes que inauguris totes les noves seccions del blog, sobretot la de cuina!!!!
Un petonàs!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per aquest blog! Demanu perdó per no entrar abans, però desitju que vagi tot molt bé i sobretot que disfruteu i feu disfrutar a la gent que d'això es tracte. Una abraçada!

Enric fill

Assur ha dit...

No cal que us digui a tots tres darrers l'alegria que em fa, també, tenir-vos en la presentació d'aquest nou blog, que espero que us plagui llegir sempre que vulgueu ja que per a mi és un plaer saber-vos amics (i tu, Enric, a més a més, fill, eh?) ;)

Una abraçada.

El cullerot Festuc ha dit...

Enric!!!! No m'havies pas informat!!! Ho ha vist al blog de la maria...Enhorabona!!!!! Ha quedat molt bonic...FELICITATS!!!!
Petunets,
Eva.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡!!!!!!! Els signes d'admiració et donen tb la benvinguda! :)

Assur ha dit...

¡¡¡¡!!!!¡¡!!!!¡!¡!¡!... Oi que m’entens, Eva? ;)

Mercè ha dit...

Enric!! Bentornat a la xarxa!! :) Que bé que tornis a passejar per aquí!! :)
Felicita a la teva dona per la bona feina feta en el disseny!! :)
Felicitats i endavant!
Petons!

Assur ha dit...

Moltes gràcies, també, per ser aquí, Mercè!!!

José Luis ha dit...

Acabo de descubrir esta caseta tuya que ofreces a todos, y si entre Cabrés y Tchaikovskys regalas recetas de arroz con conejo, ya no tengo duda en rogarte que me reserves plaza. Y tendré que venir a menudo, que poco a poco quiero ver todo lo que me había perdido.

Assur ha dit...

Hola, José Luis! Ha estat tota una sorpresa veure que havia arribat un comentari al primer post d'aquest blog, i molt agradable al veure que eres tu aquest comentarista.

No cal dir que desitjo que et trobis a gust sempre que vinguis, ni tampoc que, sempre que ho desitgis, hi diguis la teva.

DIGUEU LA VOSTRA



EN EL CAS QUE NO POGUEU ENVIAR COMENTARIS AMB AQUEST FORMULARI,




Pàgines següents Pàgines principal

lectors


Facebook Twitter Subscripció al feed Rebeu les actualitzacions al vostre e-mail
Vitralls de Nadal
REBITAR. Arquitectura. Reformes i rehabilitació d'edificis.

 

  

 

 

També us pot interessar

 
INICI FINAL